BARAND

ثبت برند و علائم تجاری

BARAND

ثبت برند و علائم تجاری

  • ۰
  • ۰

ممیزی ایزو

ممیزی ایزو چیست

ممیزی ایزو به معنای ارزیابی سیستم استاندارد منطبق بر الزامات استاندارد مد نظر سازمان است

به طور کلی در پیاده سازی الزامات سیستم های مدیریتی در راستای اخذ مدرک ایزو دو نوع ممیزی وجود دارد که شامل ممیزی داخلی و ممیزی خارجی می باشد.

ممیزی داخلی چیست؟

ممیزی داخلی به معنای ارزیابی واحد های مختلف یک سازمان توسط فرد یا گروهی از افراد در داخل خود سازمان میباشد .ممیزی داخلی پیش زمینه ای برای افزایش سطح آمادگی و همچنین مشخص شدن خطاهای کار پیش از ممیزی خارجی است. البته ممیزی داخلی خود به گونه ای جزء الزامات استاندارد ایزو بوده و اجرای آن در هر سازمان متقاضی مدرک ایزو الزامیست .

ممیزی خارجی چیست ؟

در ممیزی خارجی فرد یا گروهی از افراد از CB یا مرجع صادرکننده گواهینامه ISO برای ارزیابی الزامات خواسته شده در استاندارد مورد نظر سازمان وارد سازمان شده و مستندات و سوابق موجود را ارزیابی می نمایند.معمولا ممیزی خارجی در یک و یا دو نوبت (بستگی به گستردگی سازمان دارد) صورت می پذیرد .خروجی جلسات ممیزی خارجی به طور معمول عدم انطباق هاییست که در مستندات و سوابق موجود سازمان وجود دارد و یا الزاماتی که به آنها توجهی نشده است. سازمان موظف است در فرصت های داده شده از سوی مرجع صادر کننده مدرک ایزو نسبت به رفع آنها اقدام نماید. پس از رفع عدم انطباق ها مرجع صادرکننده مدرک ISO اقدام به بررسی مجدد مدارک و مستندات ارائه شده نموده ( به صورت حضوری در سازمان متقاضی و یا غیر حضوری ) و پس از تایید نهایی اقدام به صدور گواهینامه ایزو برای سازمان می نماید.

شرکت هادیان توسعه فردا پیاده سازی و اخذ گواهینامه های معتبر ایزو 9001 در کرمان ، تهران ، اصفهان و در شهرهایی که شبکه مشاوران شرکت وجود دارد ، انجام میدهد.

جهت اخذ ایزو در کرمان با ما تماس بگیرید.

 

  • ۹۹/۱۲/۲۴
  • شرکت هادیان توسعه فردا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی