BARAND

ثبت برند و علائم تجاری

BARAND

ثبت برند و علائم تجاری

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه مواردی در ثبت برند نمی‌تواند مورد استفاده قرار گیرد؟

همان گونه که اشاره شد برای ثبت برند باید به برخی از موارد توجه نمود در غیر این صورت امکان ثبت برند مربوطه وجود نخواهد داشت. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم نمود.

    استفاده از پرچم کشور ایران و سایر کشورها که بر اساس قانون در خصوص استفاده از آن‌ها در علامت‌های تجاری محدودیت‌هایی وجود دارد.

علائم‌های دولتی و ثبت شده که به عنوان علائم رسمی و مملکتی شناخته می شوند.

علامت‌هایی که ممکن است خلاف شئونات جامعه و عفت عمومی باشند.

  علامت‌هایی که پیش از به ثبت رسیده شده باشند و یا بنا به تشخیص کارشناسان کپی از علائم تجاری ثبت شده باشند.

  استفاده از برخی از کلمات مانند انقلابی، دولتی و غیره که سازمان یا مقامات و ارگان‌های رسمی در ایران منسوب باشند.

رعایت این موارد می تواند روند ثبت برند شما را تسریع نمایند در غیر این صورت ممکن است پرونده مربوطه پس از بررسی توسط کارشناسان قابل ثبت تشخیص داده نشود و شما مجدد مجبور به تکرار مراحل ثبت خواهید بود.

شرکت هادیان توسعه فردا برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره وثبت برند درکوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

 امیدواریم این مطلب باعث تسریع روند ثبت برند شود، همچنین می‌توانید سوالات خود را در رابطه با ثبت برند با مشاوران ما در میان بگذارید .

 

 

  • شرکت هادیان توسعه فردا
  • ۰
  • ۰

استاندارد ایزو 10004،

استاندارد ایزو 10004، سیستم سنجش رضایت مشتریان نام داردواز مزایای آن افزایش خرید مشتریان قبلی و فهمیدن خواسته های آن‌ها و افزایش مشتریان است.

مزایای ایزو10004

اطلاعات مربوط به انتظارات جدید را دریافت کنید

حل شکایات به رضایت شاکی و سازمان

شناسایی روند و در نتیجه از بین بردن علل شکایت

شرکت هادیان توسعه فردا برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو در کمترین زمان ممکن  می باشد . شرکت هادیان توسعه فردا  نمایندگی شرکت های معتبر بین المللی را در زمینه ثبت و صدور گواهینامه های ایزو را  دارا می باشد

  • شرکت هادیان توسعه فردا
  • ۰
  • ۰

سیستم مدیریت ایمنی

گواهینامه ایزو 45001

استاندارد ایزو 45001، سیستم مدیریت ایمنی وبهداشت شغلی نام داردکه اگر سه گواهینامه ایزو 9001 ، ایزو 14001، ایزو 45001 باهم اجراشوند حاصل آن سیستم مدیریت یکپارچه یا IMS است.

از مزایای استاندارد ایزو 45001

کاهش خطرات رعایت نکردن ایمنی وبهداشت،

 تقویت انگیزه کارگران،

داشتن امتیاز گواهینامه ایزو 45001 برای مناقصات ،

معرفی شدن شرکت به عنوان یک شرکت رعایت کننده بهداشت وایمنی است.

پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای یک تصمیم استراتژیک توسط سازمان برای تضمین این که پرسنل در فضای ایمن تر و با سلامتی بیشتر فعالیت مینمایند می باشد که خود سبب افزایش سود اوری سازمان در آن دوره و زمان می گردد.

شرکت هادیان توسعه فردا برترین ارائه دهنده خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه های بین المللی ایزو در کمترین زمان ممکن  می باشد . شرکت هادیان توسعه فردا  نمایندگی شرکت های معتبر بین المللی را در زمینه ثبت و صدور گواهینامه های ایزو را  دارا می باشد.

جهت اخذ (دریافت صدورمشاوره -ممیزیمستندات) استاندارد بین المللی ایزو ۹۰۰۱  میتوانید با مشاوران با تجربه ما در شرکت هادیان توسعه فردا در ارتباط باشید..

  • شرکت هادیان توسعه فردا