BARAND

ثبت برند و علائم تجاری

BARAND

ثبت برند و علائم تجاری

  • ۰
  • ۰

برند چیست

برند چیست؟ علت ثبت برند و علامت تجاری چیست؟

برند نشانی است که باعث می شود محصول یا کالای تولید شده و یا ارائه شده توسط ما از سایر رقبا متمایز شود.

با جهانی شدن و رشد سریع شرکتها و حتی تشابه در محصولات مصرفی و شناساندن محصول و خدمات خاص خود و همچنین متمایز ساختن آن ها با محصولات و خدمات سایر شرکتهای دیگری و جلوگیری از سو استفاده دیگران نیاز به ثبت برند و ثبت علامت تجاری یکی از نیازهای ضروری بوده و این یکی از عوامل موفقیت در بازارهای داخلی و جهانی است.

با ثبت علامت تجاری خود در ایران در واقع جلوی هرگونه سواستفاده غیر مجاز احتمالی از محصول و خدمات خود را گرفته و چنانچه کسی آن علامت را جعل و یا مورد استفاده قرار دهد طبق قانون مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

 

علامت تجاری یا برند در واقع عبارت است از هرگونه اصطلاح ، علامت ، نشانه ، نماد ، عدد ، طرح یا ترکیبی از اینها برای محصول یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی به کار می رود و آنها را از هم متمایز می سازد.

برای ثبت برند حتما باید نامی برای آن انتخاب کنید و باید در نظر داشته باشید که می خواهد برند مورد نظر شما فارسی ثبت شود یا به صورت لاتین .تفاوت این دو در این است که برای برند لاتین حتما باید کارت بازرگانی اخذ شود.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید :

09137359001-09133771861

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی